loading...
خرید اینترنتی پرفسور
پرفسور بازدید : 36 نظرات (0)

خرید چراغ قوه دستی مدل Pattern 1 


قیمت : 49500 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی چراغ قوه دستی مدل Pattern 1 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



چراغ قوه دستی مدل Pattern 1


 


نقد و بررسی تخصصی

استفاده از چراغی‌ مناسب در هنگام سفر می‌تواند به شما کمک زیادی کند تا بتوانید با استفاده از آن در هنگام شب، محیط اطراف خود را با نوری مناسب مشاهده کنید. در واقع هنگام سفر که امکان دسترسی به امکانات روشنایی کمتری فراهم است استفاده از چراغی مانند چراغ‌قوه دستی مدل Pattern 1 به شما این امکان را خواهد داد تا راحتی و آسایش بیشتری را در زمان سفر تجربه کنید.

طراحی و ساخت

این چراغ‌قوه دستی از بدنه‌ای پلاستیکی ساخته شده که باعث ایجاد وزنی بسیار سبک در آن شده به نحوی که کار نگهداری و جابه‌جایی آن را بسیار راحت‌تر ساخته است. قسمت بالای این چراغ دارای آویزی قلاب شکل بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید این چراغ را به سطوح مختلفی نظیر دیوار به راحتی وصل کرده یا آن را برای استفاده راحت‌تر داخل چادر خود آویزان کتید.

 

 

در قسمت پشت این چراغ آهن‌ربایی تعبیه شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز این چراغ را به سطوح فلزی بچسبانید. در واقع وجود این آویز و آهن‌ربا بر روی چراغ‌قوه دستی مدل Pattern 1 به شما این مزیت را می‌دهد تا بتوانید از آن به هر شکلی استفاده کرده تا بتوانید از نوردهی آن به شکلی که می‌خواهید استفاده کنید.

 

 

 

 

دسته این چراغ دارای قابلیت تا شدن بوده و به شما این امکان را می‌دهد تا آن را در ابعادی بسیار کوچک جمع کنید. همین موضوع به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید این چراغ را در زمان سفر داخل کیف، ساک یا کوله‌پشتی خود قرار داده تا در مواقع نیاز دسترسی سریع‌تری به آن داشته باشید.

قابلیت نوردهی

 

 

این چراغ دارای دو حالت نوردهی مختلف است. در حالت اول شما می‌توانید از لامپ LED  قرار گرفته شده بر روی دسته چراغ استفاده کنید. در این حالت چراغ شما میزان نوردهی بیشتری خواهد داشت که به شما کمک خواهد کرد تا در محیط‌هایی که فضای تاریک‌تری دارند، دید بسیار بهتری داشته باشید.

 

 

 

در حالت دوم شما می‌توانید از سه چراغ کوچک قرار گرفته شده در انتهای دسته استفاده کنید. گرچه در این حالت چراغ شما میزان نوردهی بسیار کمتری دارد، اما وجود این حالت نوردهی به شما کمک خواهد کرد تا در میزان مصرف باتری صرفه‌جویی بیشتری کنید و از این چراغ در مدت زمان بیشتری استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

چراغ‌های مختلفی وجود دارند که در زمان سفر می‌توانند به شما کمک کنند که با استفاده از آن در تاریکی شب محیط اطراف خود را روشن کنید، اما می‌توان گفت آن چیزی که سبب تفاوت میان چراغ قوه دستی مدل Pattern 1 با سایر چراغ‌ها می‌شود قابلیت‌های مختلفی است که بر روی آن عرضه شده است؛ به نحوی که شما می‌توانید از این چراغ در حالت‌های مختلفی استفاده کرده و در صورتی که نیازی به آن ندارید، این چراغ را در ابعادی بسیار کوچک جمع‌آوری کنید.


 



 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



 


چراغ‌قوه دستی مدل Pattern 1  با برخورداری از ابعادی کوچک و وزنی بسیار سبک از جمله چراغ‌هایی است که می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما جهت استفاده در زمان سفر باشد. این چراغ دارای بدنه‌ای پلاستیکی بوده که باعث ایجاد ساختاری سبک در آن شده است. قسمت بالایی این چراغ دارای بندی جهت آویزان کردن آن بر روی سطوح مختلف بوده که به شما امکان استفاده راحت‌تری را از آن می‌دهد. همچنین قسمت پشتی این چراغ دارای آهنربایی بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا این چراغ را در صورت نیاز بر روی سطوح فلزی به راحتی وصل کنید. این چراغ دارای یک لامپ LED  و سه لامپ کوچک‌تر بوده که هر کدام از آن‌ها بنا به شرایط محیطی که در آن قرار گرفته‌اید به شما کمک خواهند کرد تا دید بهتری نسبت به محیط تاریک اطراف خود داشته باشید. چراغ‌قوه دستی مدل Pattern 1 با توجه به طراحی مناسب و امکانات متعدد عرضه شده بر روی آن انتخابی سنجیده برای کسانی خواهد بود که نیاز به چراغ‌قوه‌ای مناسب جهت استفاده در زمان سفر دارند.


 



تصاویر بیشتر

 



چراغ قوه دستی مدل Pattern 1
چراغ قوه دستی مدل Pattern 1
چراغ قوه دستی مدل Pattern 1


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.



چراغ قوه دستی مدل Pattern 1
چراغ قوه دستی مدل Pattern 1
چراغ قوه دستی مدل Pattern 1


 


 



















تصاویر بیشتر برای چراغ قوه دستی مدل Pattern 1گزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام








مشخصات، قیمت و خرید چراغ قوه دستی مدل Pattern 1 | دیجی‌کالا





خرید اینترنتی چراغ قوه دستی مدل Pattern 1 و قیمت انواع چراغ قوه متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های چراغ قوه متفرقه با بهترین قیمت در دیجی‌کالا.





لیست قیمت چراغ قوه دستي مدل Pattern 1 | ترب





خرید چراغ قوه دستي مدل Pattern 1 ، خرید Portable Flashlight Pattern 1 ، لیست قیمت چراغ قوه دستي مدل Pattern 1 ، لیست قیمت Portable Flashlight Pattern 1 ...





چراغ قوه دستی مدل Pattern 1 فروشندگان و قیمت چراغ قوه - ایمالز





... فروشندگان با استفاده از گزارش به ما اطلاع دهید. مرتب سازی: ویژه; قیمت; گارانتی. چراغ قوه دستی مدل Pattern 1 Portable Flashlight Pattern 1 سبز وضعیت: نا موجود.





چراغ قوه دستی مدل Pattern 1 | | باماپی





چراغ‌قوه دستی مدل Pattern 1 با برخورداری از ابعادی کوچک و وزنی بسیار سبک از جمله چراغ‌هایی است که می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما جهت استفاده در زمان ...





3 - الان بخر تحویل بگیر





در واقع وجود این آویز و آهن‌ربا بر روی چراغ‌قوه دستی مدل Pattern 1 به شما این مزیت را می‌دهد تا بتوانید از ... مشخصات، قیمت و خرید چراغ قوه دستی مدل Pattern 1 | دیجی‌کالا





بایگانی‌ها چراغ USB | ای نت|پخش عمده لوازم جانبی کامپیوتر و ...





چراغ قوه دستی مدل Pattern 1. 15,000 تومان · افزودن به سبد خرید. 10 محصول در هر صفحه, 50 محصول در هر صفحه, 100 محصول در هر صفحه, 200 محصول در هر صفحه, 300 ...





خرید دستی قیمت دستی فروشگاه اینترنتی دستی مشهد





خرید چراغ قوه دستی کری طرح نقش پلیسی مدل Powerstyle. قیمت بازار: ۵۴,۰۰۰. دستی چراغ .... قوه دستی دستی مدل Pattern 1 · خرید چراغ قوه دستی دستی مدل Pattern 1.





چراغ قوه دستی مدل Pattern 1 | اینمال





چراغ قوه دستی مدل Pattern 1. 19,500 تومان خرید محصول. محصولات موجود در سایت جهت معرفی و راهنمایی کاربران در سایت اینمال قرار داده شده اند و برای خرید باید روی دکمه ...





چراغ قوه آویز چادر طرح 1 Pattern 1 Tent Lamp - فروشگاه ...





چراغ قوه آویز چادر طرح 1 Pattern 1 Tent Lamp نام فروشنده: آفتاب مارکت براي دريافت اطلاعات بيشتر از اين کالا به بخش توضیحات مراجعه نماييد.





نورافکن،چراغ قوه و شارژی اضطراری - فروشگاه اینترنتی چیاکو





چراغ قوه نورافکن 2 وات DP7306. چراغ قوه ... چراغ قوه مشکی MP کد 1192. چراغ قوه ... چراغ مگنت باطری خور تاشو Pattern 1 ... کتری و قوری راسل مدل بایراک کد R-136.





خرید 41 مدل چراغ قوه حرفه ای [ چراغ قوه شارژی پلیسی قوی ] با ...





۴ تیر ۱۳۹۸ - «نورافکن دستی رونیکس» مدلBrilliant» » دارای کابلی برای شارژ آسان است. این کابل .... خرید چراغ قوه UV فلیکسبل مدل UV blacklight BL 1 LED ...





چراغ قوه لیانگن - فروشگاه گجت کمپ





۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - چراغ قوه لیزر دار اوت دُر - نوع لامپ T3 (تی ۳) - قابلیت سوئیچ - قابلیت بزرگنمایی ... دسته: لوازم شكار, چراغ قوه دستی ... مشخصات محصول; نظرات (1) ...





چراغ فانوسي طرح 1 Lantern Pattern 1 چراغ فانوسی





۲۳ مهر ۱۳۹۶ - چراغ فانوسي طرح 1 Lantern Pattern 1 چراغ فانوسی طرح 1 چراغی ... به‌صورت دستی است که به کمک آن می‌توانید علاوه‌بر همراه داشتن دایمی چراغ، آن را داخل چادر، ... چراغ قوه انرجايزر مدل LED Folding Lantern Energizer LED Folding Lantern.





چراغ قوه - ابزار آرش





چراغ قوه. ادامه مطلب. ... چراغ قوه مگ لایت مدل Mag Charger LED. 0 امتیاز. درخواست مشاوره ... چراغ قوه دستی دی پی مدل 7045. 0 امتیاز ... نورافکن دستی وارتا مدل LV-110.





چراغ قوه سونیک مدل 4821102 : قیمت رقابتی و خرید | ابزار ...





خرید چراغ قوه قوی سونیک مدل 4821102 با بهترین قیمت و ارسال فوری. آخرین قیمت و فروش چراغ شارژی کارگاهی سونیک مدل 4821102 به همراه عکس و توضیحات و ارسال ...





چراغ قوه طرح پلیس دسته دار PATTERN FLASHLIGHT_T6 _ ...





خرید اینترنتی چراغ قوه طرح پلیس دسته دار مدل T6 و قیمت انواع لوازم کمپینگ و طبیعت گردی در فروشگاه اینترنتی ارزان ابزار . جدیدترین مدل های چراغ فانوسی با ...





51253 - تخفیفان





۳ % پولِ‌تو مجموعه 30 عددی پیچ سرمته تی پی تی مدل SC-1500. قیمت ۱۵,۵۷۰ تومان. مبلغ پولِ‌تو ۴۶۷/۱ تومان. بهترین قیمت ۱۵,۱۰۲/۹ تومان. چراغ قوه دستی مدل Pattern 1.





فروشگاه اینترنتی قوچ - فروشگاه لوازم شکار و طبیعت گردی ...





نسل ارتقا یافته مدل بسیار محبوب الایت M3XS که با تغییرات فراوانی روبرو و بهینه شده. .... بررسی Olight R50 Pro Seeker LE, تحولی در عرصه چراغ قوه های دستی ..... بررسی Olight PL-1 Valkyrie چراغ قوه کوچک قابل نصب روی اسلحه ..... در طراحی و تولید این سری زایس از یک شعار بسیار ساده الگو برداری کرده است؛ سهولت در استفاده!





ماگ سفری پرو اسپرتز مدل طرح یک-کیفیت مطلوب - فروشگاه ...





ماگ سفری پرو اسپرتز مدل طرح یک-کیفیت مطلوب،قیمت انواع فلاسک ... مشخصات فنی Pro Sports Pattern 1 Travel Mug ... چراغ قوه دستی دی پی مدل 7310-DP.





چراغ قوه پلیس طرح 1 Police Flashlight Pattern 1 - فروشگاه مد ...





چراغ قوه پلیس طرح 1 Police Flashlight Pattern 1 نام فروشنده: تی وی مارکت براي ... فوم اصلاح مردانه کلیون مدل Shaving Foam For Sensitive Skin حجم 300 میلی لیتر ... چراغ قوه ی پلیس زوم دار یک چراغ قوه ی دستی مناسب برای استفاده ی خانگی و ...





مشخصات، قیمت و خرید چراغ قوه دستی دی پی مدل 7310 | دیجی ...





چراغ قوه شارژی دستی DP مدل 7310 محصول شرکت DP می باشدکه با برد و پرتاب نور تا 500 متر واقعی بسیار مناسب جهت سفرهای شبانه و کوه پیمائی می باشد.




[PDF]
1 LG-A180_Farsi_110329.indd - GSCS CDN B2C Service.





ﺍﺯ ﺑﻪ ﮐﺎﺭ ﺑﺮﺩﻥ ﮔﻮﺷﯽ ﻫﺎی ﺩﺳﺘﯽ ﺩﺭ ﺣﯿﻦ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺧﻮﺩﺩﺍﺭی ﮐﻨﯿﺪ. • ﻫﻤﻪ ﺣﻮﺍﺱ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ... ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﺑﺎﺗﺮی ﻫﺎ، ﺷﺎﺭژﺭﻫﺎ ﻭ ﲡﻬﯿﺰﺍﺕ ﺟﺎﻧﺒﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍی ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻣﺪﻝ ﮔﻮﺷﯽ. ﺗﻮﺻﯿﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ .... ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﺎﺭﺕ ﲡﺎﺭی،ﺩﻓﺘﺮﭼﻪ ﺗﻠﻔﻦ،ﺍﻟﮕﻮ،ﻋﻼﻣﺖ .ﺭﺍ ﻓﺸﺎﺭ ﺩﻫﯿﺪ ... ﺍﯾﻦ ﻣﻨﻮ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ ﺍﺯ ﭼﺮﺍﻍ ﻗﻮﻩ ﺑﺮﺍی ﭼﺮﺍﻍ ﻗﻮﻩ •. ﺭﻭﺷﻦ ﮐﺮﺩﻥ ...





خرید محصولات چرخ خیاطی دستی مسافرتی اتوماتیک 1398





چراغ قوه تاشو فلکسی ... فروش حراجی پاییزه چرخ خیاطی دستی مسافرتی وسیله ای بسیار جالب و کارآمد برای مسافرت های شما دوخت لباس .... آموزش دوخت تی شرت (5-1).





آچار 13 - Achar13





ازین رو سایت آچار 13 پیچگوشتی شارژی هیوندای مدل sd_361 را ارائه کرده تا کار را برای استاد کارها لذت بخش و راحت کند و .... چراغ قوه دستی آیرون مکس مدل 15 IM-HL ...




[PDF]
راهنمای کاربر Ex-Handy 10





اجرای ذکر شده در EN 50332-1 و/یا EN 50332-2، آزمایش شده است. در صورتی که به مدت ... مدل های تلفن و اطالعات پشتیبانی. 5 .... چگونه می توانم از تنظیمات چراغ قوه استفاده کنم؟ 50 ...... هنگام فعال بودن، یک الگو را با وصل کردن حداقل 4 نقطه به الگو:.





فروش ویژه چراغ قوه چند کاره پاور استایل - فروشگاه اینترنتی





چراغ قوه 11 کاره پاور استایل برد (پرتاب نور) 1 کیلومتر و قابلیت زوم تا 3000 برابر را دارا می باشد. جنس بدنه ... ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A159; مانتو بافت کلاه دار نانسی مانتو بافت ... ست هودی مردانه و زنانه Nike; ست بافت مردانه و زنانه Pattern ست بافت ... شلوار اسلش مردانه طرح Johnny; لامپ اضطراری قابل حمل Handy Bulb





جدید رایگان Sony Ericsson K800i / K810i نمایش و چراغ قوه ...





جدید رایگان Sony Ericsson K800i / K810i نمایش و چراغ قوه برنامه دانلود. ... خواسته می شود به باز کردن قفل دستگاه خود را، معمولا با یک پین، الگو یا رمز عبور. ... شما می توانید از حالت های مختلف را انتخاب کنید، که در آن شما می توانید دستی در نور نوبه ... است برای آن احساس سرگرم کننده گنجانده شده است. لذت... اطلاعات بیشتر. 1; 2 · 3 · 4 ...





بایگانی‌های خرید 41 مدل چراغ قوه حرفه ای [ چراغ قوه شارژی ...





چراغ قوه طرح پلیس FlashLight Police Pattern. ... قیمت چراغ قوه کری طرح پلیسی مدل Powerstyle. ... خرید چراغ قوه UV فلیکسبل مدل UV blacklight BL 1 LED … ... فروش انواع چراغ قوه های پلیسی ، دستی ، پیشانی ، شکاری ، اضطراری ، چراغ قوه و ...





جستجوی طرح صنعتی





کد امنیتی: ناخواناست!؟ روی عکس کلیک کنید. جستجو. طبقه 1 : مواد غذایی. (1-1) تولیدات نانوایی ها، بیسکوئیت ها، نان های شیرینی، ماکارونی هاو سایر غذاهای نشاسته ...





لیست قیمت محصولات برند | میهن مارکت





ANKER SOUNDCORE MODEL ZERO, 15,290,000, 15,290,000, 1 روز پیش ..... لامپ اضطراری هندی بالب Handy Bulb, قیمت ندارد, قیمت ندارد, ندارد ...... چراغ قوه، شارژی، چراغ پیشانی. کالا, قیمت ...... Oliver weber pattern, قیمت ندارد, قیمت ندارد, ندارد ...





قیمت و خرید مداد خیاطی صابونی نخ دار سفید درجه یک | ابزارمارت





مداد خیاطی صابونی نخ دار سفید درجه یک 1 ... مناسب برای کشیدن الگو ... سنگ رومیزی محک مدل GD-125/1 ... فازمتر مدل RH-2718 رونیکس ... خانگی, صنایع دستی ...





تخت آویز گرانیت طرح 1 | فروشگاه اینترنتی پخش کالای ...





فروش ویژه تخت آویز گرانیت طرح 1 با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا.خرید و فروش انواع تخت آویز با بهترین قیمت و کیفیت در فروشگاه اینترنتی پخش ...





Nokia 105 - نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل نوکیا | ...





... داشت و بعضی رنگا مثل رنگ انتن و باتری رو میشد بصورت دستی ب رنگ دلخواه دربیاری. ..... شما اگه 1 بار حتی پایین تر ین مدل لومیا رو دستت بگیری و طعم لذتبخش ویندوز .... اگر این مورد ایراد نبود بقیه شرکت ها هم خیلی راحت از نوکیا الگو میگرفتن و .... از دیگر ویژگی های گوشی می توان به رادیو، چراغ قوه، زنگ هشدار و صفحه کلید ...





رایج ترین مشکلات گوشی هواوی و نحوه برطرف کردن آن - ماکروتل





1-علت باز نشدن یا از کار افتادن دوربین گوشی هواوی ... اگر نمی‌توانید با دوربین گوشی‌تان عکس بگیرید یا اگر با هر بار باز کردن آن هنگ می‌کند و متوقف ... و در آنجا شما می‌توانید نور صفحه‌ی گوشی‌تان را روی حالت اتوماتیک یا دستی تنظیم کنید. ...... برم خاموش میشه چراغ قوه باز کنم خاموش میشه هاردشم عوض کردم هرجا بردم میگن نمیدونیم.




[PDF]
مقایسه ادراک زمان در زیرنوع‌های اختلال کم‌توجهی- بیش‌فعالی





درک زمـان و پیش بینی زمان تقسـیم می شـود)1(. ... در ایـن الگـو، مغـز دسـتگاه تنظیم کننـده فطـری ... 1. pacemaker-accumulator model ... هنگامـی که بـه فعالیت دسـتی مشـغول بودنـد، در ادراک .... پژوهشـگر در اتاقـي آرام و تاریـک با اسـتفاده از چراغ قوه.





معرفی 10 گوشی پرطرفدار و پرفروش سال 2019 در بازار ...





۸ آبان ۱۳۹۸ - داشتن رادیو، چراغ قوه و ماشین حساب نیز جزو آپشن های گوشی به حساب می آید. .... Galaxy A50 مدل گوشی است که در بین سری A بسیار محبوب شده و کاربران .... در حال حاضر گوشی Honor 8S را با قیمتی در حدود 1 میلیون و 200 هزار تومانی می ... کاربر مجبور است که به صورت دستی و مدام روشنایی صفحه را کم و زیاد کند.





دانلود رایگان | دانلود عکس بازی آهنگ فیلم کلیپ کتاب اخبار ...





1 . دانلود آهنگ معروف و زیبای سیمگه به نام یانکی (انعکاس) – موزیک فید .... با آموزش دوخت سرویس آشپزخانه با الگو بعد از 30 روز در خانه، مشتریان حداقل 500 هزار ... فروش جدیدترین انواع چراغ قوه دستی، پیشانی بند، نورافکن و پلیسی 2018 با قیمت ...





قیمت بالا پایین ال جی مدل GR-B872 - فروشگاه اینترنتی آف ...





یخچال بالا و پایین LG GR-B872. فیلتر هوا : +Hygiene Fresh. آب ریز : دارد. یخ ساز : دستی. محفظه ی 0 درجه : دارد. لامپ داخل یخچال : LED. کمپرسور : اینورتر خطی ...





چمدان خلبانی مدل 1-1090.2.18 - فروشگاه اسباب بازی و لوازم ...





محصول (چمدان خلبانی مدل 1-1090.2.18 )مربوط به فروشگاه دیجیکالا در فروشگاه لوازم بازی دیجیکالا مي باشد ... ساک دستی مسافرتی مدل P201-1 به همراه آویز کیف مدل آلیس P201-1 Travel Duffel Bag ... محلول خنک کننده ژلی طرح 1 بسته متوسط Ice Gel Pack Medium Pattern 1 ... چراغ قوه کمپینگ مدل GM-407 GM-407 Camp Flashlight.





چراغ قوه طرح 5 - ادسرچ





مشاهده مشخصات و خرید آنلاین چراغ قوه طرح 5 با بهترین قیمت از معتبرترین ... Pattern 5 Flashlight. چراغ ... تعداد لامپ. 1 عدد. بند نگهدارنده. ندارد. قابلیت تنظیم کانون. دارد. رنگ نور. مهتابی ... نورافکن دستی مدل Red ... چراغ قوه شارژی مدل USB Charging.





40 فوت‌وفن‌ کار با ال‌جیG3؛ قدرتمندترین گوشی هوشمند ال‌جی ...





۲۹ آبان ۱۳۹۳ - 12392-1-footofan_com ..... سلام ال جی جی۳ دارم هرکاری میکنم نمیشه برای مخاطبین عکس بذارم لطفا راهنماییم کنید ..... حالا میخوام خودم بصورت دستی فلشش کنم . ..... بازمیشع حتی قفل الگو هم گذاشتم حتی وقتی ضربه میزنم میبینم پایین صفحه ... سلام لطفا بگید معنی اینکه چراغ قرمز و آبی پشت سر هم چشمک بزنه تو ...





چراغ قوه مگ لایت - Maglite Flashlight ساخت آمریکا - فروشگاه ...





۷۲۸,۰۰۰ تومان. چراغ قوه شارژی مگ لایت مدل ML125. 4.00 از 2 رای. ۸۹۸,۰۰۰ تومان. مگ لایت 3CELL LED. 5.00 از 2 رای. ۶۶۸,۰۰۰ تومان. مگ لایت XL50. 5.00 از 1 رای. ۵۴۸,۰۰۰ ...





15 ابزار ضروری برای کارهایی که خودتان می توانید انجام بدهید ...





1-چکش. چکش. آیا نیاز دارید چیزی را به دیوار میخ کنید ؟ پس به یک چکش احتیاج دارید. ... و ضخامت با هم تفاوت دارند، بلکه آنها را در الگو و همینطور سر پیچ که تخت یا چهار سو .... در حالیکه اره دستی برای کارهای کوچک و متوسط مناسب است، اره مدور بدون هیچ .... شما انواع مدلهای چراغ قوه را پیدا خواهید کرد، بنابراین ضروری است که بدانید کدام ...





چراغ پیشانی اسمال سان مدل ZYBT006 - تخفیف ویژه - هلث ...





چراغ پیشانی اسمال سان مدل ZYBT006 - فروش ویژه انواع چراغ پیشانی های ... فندکی خودرو قابل استفاده به عنوان چراغ قوه دستی قابل استفاده به عنوان چراغ سقفی در چادر ...





تغییر کاربری مدارس قدیمی واقع در نقاط خوب شهر - باشگاه ...





۱۰ آذر ۱۳۹۸ - همچنین از ریاست محترم قوه قضائیه درخواست داریم برای حفظ حقوق مردم ... معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و ... ها و ارائه آن ها به جامعه و الگو قرار دادن صاحبان این فضلیت ها برای جامعه است. ... 30 درصد دانش آموزان استانداردهای سلامت روان را ندارند/ 1 درصد دانش آموزان نیازمند خدمات اورژانس.





فیلم: مجموعه دورهمی فصل 1 قسمت 03 (مهمان: مهراوه شریفی نیا، ...





۲۲ ساعت پیش - مجموعه دورهمی فصل 03 قسمت 1 (مهمان: مهراوه شریفی نیا، علی پروین، شبنم مقدمی و علی زند وکیلی) -





گزارشی تکان‌دهنده از مناطق زلزله‌زده؛ "دو سال پس از زلزله ...





۸ ساعت پیش - اسم این دختر کانیا است؛ عکس سمت راست در زمان زلزله گرفته شده و عکس سمت چپ دو سال بعد ... در این مدت، مسکن مهرها را کم و بیش دستی کشیده اند تا دوباره اهالی بروند و زندگی کنند و ... برای همین از چراغ علاء الدین استفاده می کنند. ..... آموزش دوخت پتوی پارچه‌ای تکه دوزی شده برای کودکان به همراه الگو · بهترین فیلم‌های ...





داری مرچل - د کارن خبرې اترې:ANBI/خونديځ 1 - ويکيپېډيا - ...





۹ ساعت پیش - د کارن خبرې اترې:ANBI/خونديځ 1 - ويکيپېډيا د کارن خبرې اترې:ANBI/خونديځ 1 د ويکيپېډيا، وړیا پوهنغونډ له خوا < نيوليک غبرګلون [عربي: ...





داری مرچل - د کارن خبرې اترې:ANBI/خونديځ 1 - ويکيپېډيا - ...





د کارن خبرې اترې:ANBI/خونديځ 1 - ويکيپېډيا د کارن خبرې اترې:ANBI/خونديځ 1 د ويکيپېډيا، وړیا پوهنغونډ له خوا < نيوليک غبرګلون [عربي: جواب] ګرانه وروره.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
  • سه شنبه 26 آذر 1398
  • دوشنبه 25 آذر 1398
  • يکشنبه 24 آذر 1398
  • شنبه 23 آذر 1398
  • جمعه 22 آذر 1398
  • پنجشنبه 21 آذر 1398
  • چهارشنبه 20 آذر 1398
  • سه شنبه 19 آذر 1398
  • دوشنبه 18 آذر 1398
  • يکشنبه 17 آذر 1398
  • شنبه 16 آذر 1398
  • جمعه 15 آذر 1398
  • پنجشنبه 14 آذر 1398
  • چهارشنبه 13 آذر 1398
  • سه شنبه 12 آذر 1398
  • دوشنبه 11 آذر 1398
  • يکشنبه 10 آذر 1398
  • شنبه 09 آذر 1398
  • جمعه 08 آذر 1398
  • پنجشنبه 07 آذر 1398
  • چهارشنبه 06 آذر 1398
  • سه شنبه 05 آذر 1398
  • دوشنبه 04 آذر 1398
  • يکشنبه 03 آذر 1398
  • جمعه 01 آذر 1398
  • شنبه 25 آبان 1398
  • جمعه 24 آبان 1398
  • پنجشنبه 23 آبان 1398
  • چهارشنبه 22 آبان 1398
  • سه شنبه 21 آبان 1398
  • دوشنبه 20 آبان 1398
  • يکشنبه 19 آبان 1398
  • شنبه 18 آبان 1398
  • جمعه 17 آبان 1398
  • پنجشنبه 16 آبان 1398
  • چهارشنبه 15 آبان 1398
  • سه شنبه 14 آبان 1398
  • دوشنبه 13 آبان 1398
  • يکشنبه 12 آبان 1398
  • شنبه 11 آبان 1398
  • جمعه 10 آبان 1398
  • پنجشنبه 09 آبان 1398
  • چهارشنبه 08 آبان 1398
  • سه شنبه 07 آبان 1398
  • دوشنبه 06 آبان 1398
  • يکشنبه 05 آبان 1398
  • شنبه 04 آبان 1398
  • جمعه 03 آبان 1398
  • پنجشنبه 02 آبان 1398
  • چهارشنبه 01 آبان 1398
  • سه شنبه 30 مهر 1398
  • دوشنبه 29 مهر 1398
  • يکشنبه 28 مهر 1398
  • شنبه 27 مهر 1398
  • جمعه 26 مهر 1398
  • پنجشنبه 25 مهر 1398
  • چهارشنبه 24 مهر 1398
  • سه شنبه 23 مهر 1398
  • دوشنبه 22 مهر 1398
  • يکشنبه 21 مهر 1398
  • شنبه 20 مهر 1398
  • جمعه 19 مهر 1398
  • پنجشنبه 18 مهر 1398
  • چهارشنبه 17 مهر 1398
  • سه شنبه 16 مهر 1398
  • دوشنبه 15 مهر 1398
  • يکشنبه 14 مهر 1398
  • شنبه 13 مهر 1398
  • جمعه 12 مهر 1398
  • پنجشنبه 11 مهر 1398
  • چهارشنبه 10 مهر 1398
  • سه شنبه 09 مهر 1398
  • دوشنبه 08 مهر 1398
  • يکشنبه 07 مهر 1398
  • شنبه 06 مهر 1398
  • جمعه 05 مهر 1398
  • پنجشنبه 04 مهر 1398
  • چهارشنبه 03 مهر 1398
  • سه شنبه 02 مهر 1398
  • دوشنبه 01 مهر 1398
  • يکشنبه 31 شهريور 1398
  • شنبه 30 شهريور 1398
  • جمعه 29 شهريور 1398
  • پنجشنبه 28 شهريور 1398
  • چهارشنبه 27 شهريور 1398
  • سه شنبه 26 شهريور 1398
  • دوشنبه 25 شهريور 1398
  • يکشنبه 24 شهريور 1398
  • شنبه 23 شهريور 1398
  • جمعه 22 شهريور 1398
  • پنجشنبه 21 شهريور 1398
  • چهارشنبه 20 شهريور 1398
  • سه شنبه 19 شهريور 1398
  • دوشنبه 18 شهريور 1398
  • يکشنبه 17 شهريور 1398
  • شنبه 16 شهريور 1398
  • جمعه 15 شهريور 1398
  • پنجشنبه 14 شهريور 1398
  • چهارشنبه 13 شهريور 1398
  • سه شنبه 12 شهريور 1398
  • دوشنبه 11 شهريور 1398
  • يکشنبه 10 شهريور 1398
  • شنبه 09 شهريور 1398
  • جمعه 08 شهريور 1398
  • پنجشنبه 07 شهريور 1398
  • چهارشنبه 06 شهريور 1398
  • سه شنبه 05 شهريور 1398
  • دوشنبه 04 شهريور 1398
  • يکشنبه 03 شهريور 1398
  • شنبه 02 شهريور 1398
  • جمعه 01 شهريور 1398
  • پنجشنبه 31 مرداد 1398
  • چهارشنبه 30 مرداد 1398
  • سه شنبه 29 مرداد 1398
  • دوشنبه 28 مرداد 1398
  • يکشنبه 27 مرداد 1398
  • شنبه 26 مرداد 1398
  • جمعه 25 مرداد 1398
  • پنجشنبه 24 مرداد 1398
  • چهارشنبه 23 مرداد 1398
  • سه شنبه 22 مرداد 1398
  • دوشنبه 21 مرداد 1398
  • يکشنبه 20 مرداد 1398
  • شنبه 19 مرداد 1398
  • جمعه 18 مرداد 1398
  • پنجشنبه 17 مرداد 1398
  • چهارشنبه 16 مرداد 1398
  • سه شنبه 15 مرداد 1398
  • دوشنبه 14 مرداد 1398
  • يکشنبه 13 مرداد 1398
  • شنبه 12 مرداد 1398
  • جمعه 11 مرداد 1398
  • چهارشنبه 19 تير 1398
  • چهارشنبه 22 خرداد 1398
  • سه شنبه 21 خرداد 1398
  • شنبه 18 خرداد 1398
  • جمعه 17 خرداد 1398
  • پنجشنبه 16 خرداد 1398
  • چهارشنبه 15 خرداد 1398
  • سه شنبه 14 خرداد 1398
  • جمعه 10 خرداد 1398
  • پنجشنبه 09 خرداد 1398
  • شنبه 04 خرداد 1398
  • جمعه 03 خرداد 1398
  • پنجشنبه 02 خرداد 1398
  • سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
  • دوشنبه 30 ارديبهشت 1398
  • يکشنبه 29 ارديبهشت 1398
  • شنبه 28 ارديبهشت 1398
  • شنبه 21 ارديبهشت 1398