loading...
خرید اینترنتی پرفسور
پرفسور بازدید : 62 نظرات (0)

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 


قیمت محصول : 3200000 تومان


برند : Philips


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11


 


نقد و بررسی تخصصی

شرکت فیلیپس ریش‌تراش‌های خود را به چهار سری مختلف تقسیم کرده است که هر کدام از این سری‌ها با توجه خصوصیاتی که دارند برای بخش مشخصی از مشتریان طراحی و تولید شده‌اند. ریش‌تراش‌های فیلیپس از سری 3000 که ریش‌تراش‌های مقرون به صرفه‌ی فیلیپس را تشکیل می‌دهند شروع می‌شوند و به سری 9000 که پیشرفته‌ترین ماشین‌های اصلاح فیلیپس هستند ختم می‌شوند. نوآوری‌های که فیلیپس همیشه روی آن‌ها تأکید دارد را می‌توان به‌وضوح در سری 9000 این شرکت مشاهده کرد. بی‌شک مهم‌ترین بخش یک ماشین اصلاح تیغه‌های آن هستند. مشکلی که اینجا مطرح است این است با نگاه ظاهری نمی‌توان کیفیت تیغه‌های ماشین‌های اصلاح را تشخیص داد و تنها با استفاده است که مشخص می‌شود تا چه حد شرکت سازنده روی تیغه‌ها حساسیت نشان داده است. فیلیپس همیشه نشان داده که از این نظر چیزی کم نمی‌گذارد و همواره سعی کرده جدیدترین تکنولوژی را در طراحی تیغه‌های ریش‌تراش‌های خود استفاده کند.

در ابتدای نقد و بررسی Philips S9911 بیایید به ادعای فیلیپس در مورد این ماشین اصلاح نگاهی بیندازیم. فیلیپس مدعی است که به کمک تکنولوژی‌های جدیدی که در این ریش‌تراش استفاده کرده است، با هر بار حرکت سر ماشین اصلاح روی صورت تعداد موهایی که قطع می‌شود 20 درصد افزایش یافته است. این تکنولوژی‌ها چرخش 8 جهته‌ی سر ماشین اصلاح  و تیغه‌‌های با طراحی V-Track هستند.

تکنولوژی‌ها

سیستم تطبیق با انحناهای صورت، به کمک چرخش 8 جهته سری ماشین اصلاح امکان‌پذیر شده است. شاید این سؤال پیش بیاید که منظور از 8 جهت چیست. در بسیاری از ماشین‌های اصلاح این شرکت سه عدد تیغه‌ی چرخشی در جای خود شناورند و می‌توانند در همه‌ی جهات حرکت کنند. اما در این مدل علاوه بر این هرکدام از تیغه‌های چرخشی روی بخشی سوار هستند که این بخش نیز شناور بوده و قابلیت حرکت دارد. به این ترتیب هنگام تماس سری دستگاه با پوست، هر سه تیغه عکس‌العمل نشان می‌دهند و در نزدیک‌ترین موقعیت نسبت به پوست قرار می‌گیرند. این ویژگی باعث می‌شود که هنگام اصلاح احتیاجی به فشار بیش از حد سر ریش تراش روی صورت نباشد و با حرکت ملایم آن بتوان اصلاحی از ته بدون قرمز شدن پوست را تجربه کرد. اما حرکت‌های Philips S9911 به همین‌جا ختم نمی‌شود. این سری در قسمت گردن خود نیز دارای قابلیت چرخش 360 درجه است. این ویژگی نیز باعث می‌شود که هنگام حرکت سر ریش‌تراش روی نقاط انحنادار صورت مثل چانه، خط صورت و زیر گردن احتیاجی به چرخش بیش از حد مچ نباشد و خود سری زاویه‌ی مناسب را برای قرارگیری در نزدیک‌ترین موقعیت به پوست حفظ کند.

از قابلیت‌های حرکتی سر ریش تراش که بگذریم روی تیغه‌های آن زوم می‌کنیم. تیغه‌ها به شکل حرف V انگلیسی طراحی شده‌اند و اصطلاحاً دارای تکنولوژی V-Track هستند. به کمک این طراحی موها وقتی داخل فاصله‌ی بین دو شاخ V می‌شوند به سمت قسمت باریک هدایت شده و در بهترین موقعیت توسط لبه‌ی تیغه قطع می‌شوند. به کمک این طراحی کوتاه‌ترین موها و حتی موهای خوابیده‌ی زیر گردن نیز از دست تیغه‌ها رهایی ندارند. این مکانیزم باعث می‌شود که موها از پایین‌ترین قسمت ممکن قطع شوند و اصلاحی از ته را نتیجه می‌دهد. با توجه به این تکنولوژی‌ها باید گفت که فیلیپس سعی کرده از آخرین متدهای روز استفاده کند تا اصلاحی سریع و راحت با نتیجه‌ای مطلوب را به مشتریانش هدیه کند.

امکانات

مشکلی که هنگام اصلاح موهای صورت وجود دارد این است که موی بعضی قسمت‌ها ضخیم‌تر است و برای اصلاح این نقاط باید وقت بیشتری گذاشت. از طرفی دیگر پوست نقاطی مانند گونه و زیر گردن حساس‌تر است و باید با فشار کمتری این نقاط را اصلاح کرد. فیلیپس برای حل این مشکل هم چاره‌ای اندیشیده و آن تنظیم سرعت موتور است. به کمک دکمه‌هایی مثبت و منفی که روی بدنه دیده می‌شود، می‌توان سرعت چرخش موتور را در سه اندازه‌ی 1900، 2100 و 2300 دور در دقیقه تنظیم کرد. از سرعت زیاد برای اصلاح موهای ضخیم و از سرعت کم برای اصلاح نقاط حساس استفاده می‌شود.

بسیاری از ماشین‌های اصلاح فیلیپس دارای خط زن متصل به دستگاه هستند که در پشت آن‌ها قرار دارد. اما هیچ‌کدام از ریش تراش‌های سری 9000 دارای چنین خط زنی نیستند و برای آن‌ها خط زن مجزا ارائه شده است. مزیت چنین خط زن‌هایی این است که جای سری اصلی می‌نشینند و مستقیماً توسط موتور کار می‌کنند، بنابراین قدرت بیشتری دارند. اما خط زن Philips S9911 یک تریمر معمولی برای خط انداختن ریش و سبیل نیست. روی این خط زن یک شانه‌ی قابل تنظیم معروف به Smart Click نصب می‌شود که دارای اهرم تنظیم طول برش در 5 حالت است. به کمک این تریمر می‌توان ریش و سبیل را در اندازه‌های 1 تا 5 میلی‌متر کوتاه کرد. سر دندانه‌های خط زن و شانه‌ی آن به شکل گرد طراحی شده تا روی پوست خراش نیندازند و باعث التهاب و قرمز شدن پوست نشوند. اما علاوه بر خط زن یک سری دیگر نیز همراه ریش تراش ارائه شده و آن برس پاکسازی صورت است. این برس نیز روی سر ماشین نصب می‌شود و به شکل چرخشی سلول‌های مرده را از روی پوست برطرف می‌کند و باعث بهبود گردش خون می‌شود. به این ترتیب بعد از اصلاح و پاکسازی به کمک این برس احساس جوان شدن و درخشان‌تر شدن پوست به شخص دست می‌دهد.

ضد آب

با توجه به امکاناتی که این ماشین اصلاح دارد، ضد آب بودن آن چیزی نیست که ما را هیجان‌زده کند. اما باید گفت که Philips S9911 کاملاً در برابر نفوذ آب مقاوم است و می‌توان از آن در حالت خشک و مرطوب همراه با فوم یا ژل اصلاح استفاده کرد. حتی می‌توان آن را زیر دوش برد و همراه با آب گرم اصلاحی نرم و لذت‌بخش را تجربه کرد. هنگام اصلاح هم می‌توان به‌صورت مرتب سر ریش‌تراش را زیر شیر آب گرفت تا خرده‌های مو تمیز شوند و عملکرد تیغه‌ها حفظ شود. علاوه بر این پس از پایان کار اصلاح می‌توان پوشش روی سر ریش‌تراش و حتی تک‌تک تیغه‌ها را باز کرده و زیر شیر آب شست.

باتری

باتری Philips S9911 لیتیوم یونی بوده و در مدت‌زمان یک ساعت شارژ کامل می‌شود. شارژدهی باتری نیز یک ساعت است که این میزان شارژدهی، باتری دستگاه را در دسته باتری‌هایی با ظرفیت بالا قرار می‌دهد. صفحه‌نمایش ماشین اصلاح از نوع دیجیتال بوده و نشانگرهای مختلفی شامل درصد باتری باقی‌مانده، یادآور تمیز کردن دستگاه، قفل مسافرتی، یادآور تعویض تیغه و هشدار مسدود شدن تیغه روی صفحه‌ نشان داده می‌شوند. با فشردن دکمه‌ی خاموش/روشن به مدت 3 ثانیه قفل مسافرتی روشن می‌شود و دکمه‌های دستگاه از کار می‌افتند. هنگامی‌که باتری در حال تمام شدن است، نشانگر باتری به رنگ نارنجی روی صفحه چشمک می‌زند و می‌توان قبل از خاموش شدن دستگاه آن را شارژ کرد. نکته‌ای که در مورد ماشین‌های اصلاح ضد آب فیلیپس و بسیاری از شرکت‌ها وجود دارد این است که هنگام اتصال به شارژر روشن نمی‌شوند. دلیل این امر حفظ ایمنی کاربر و جلوگیری از استفاده از ریش‌تراش در حالت خیس است. بنابراین از S9911 تنها بدون سیم می‌توان استفاده کرد. مشکلی که در این حالت ممکن است پیش بیاید، تمام شدن شارژ باتری در میانه‌ی اصلاح است. برای حل این مشکل باتری دستگاه به قابلیت شارژ سریع مجهز شده است که با چند دقیقه شارژ کردن آن می‌توان به‌اندازه‌ی یک‌بار اصلاح از ریش تراش استفاده کرد.هنگامی‌که دستگاه به شارژر وصل است، علامت باتری روی صفحه به رنگ سفید چشمک می‌زند. هنگامی‌که چشمک زدن سریع‌تر شود یعنی انرژی لازم برای یک‌بار اصلاح ذخیره شده است.

جمع‌بندی

شرکت فیلیپس در زمینه تولید ریش‌تراش‌های سه‌تیغه رقیب قدرتمندی را کنار خود نمی‌بیند و با پیشرفتی که در این زمینه داشته می‌تواند انتخاب اول علاقه‌مندان به این نوع ریش‌تراش‌ها باشد. S9911/11 جزو ماشین‌های اصلاح رده‌بالای این شرکت است که با ظاهر جذاب خود و امکانات کاملی که دارد می‌تواند توجه بسیاری از آقایان را به سمت خود جلب کند. S9911/11 در سال 2015 موفق به دریافت جایزه‌ی طراحی از موسسه iF شد. کسانی که پایه‌ی شارژ برایشان اهمیت دارد می‌توانند برادر این مدل یعنی Philips S9511/31 را تهیه کنند که همین مدل است که یک پایه‌ی شارژ و تمیزکننده همراه آن ارائه شده و البته قیمت بالاتری هم دارد. Philips S9171 نیز از مدل‌های قدیمی‌تر سری 9000 است که می‌تواند رقیبی برای این مدل باشد.  


 


برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تصاویر بیشتر

ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11
ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11

 


 

















مشخصات، قیمت و خرید ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل ...







رتبه: ۴٫۱ - ‏۳۱ نقدخرید اینترنتی ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 و قیمت انواع اصلاح موی صورت فیلیپس از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های اصلاح موی صورت ...





ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911 فروشندگان و قیمت ...






‎ریال ۳۱٬۴۷۸٬۰۰۰ تا ‎ریال ۴۵٬۹۹۰٬۰۰۰
ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 Philips S9911/11 Shaver گارانتی ۲۴ ماهه شکوفا ... ریش تراش فیلیپس مدل philips shaver S9911 وضعیت: نا موجود.





لیست قیمت ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 | ترب






‎ریال ۳٬۵۰۰٬۰۰۰ تا ‎ریال ۳۷٬۸۹۰٬۰۰۰
خرید ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 ، خرید Philips S9911/11 Shaver ، لیست قیمت ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 ، لیست قیمت Philips ...





مشخصات، قیمت و خرید ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) ...





مشخصات فنی - Philips Shaver را بررسی و مقایسه کنید و خرید اینترنتی خود را با بهترین قیمت روز، از فروشگاه آنلاین گوشی شاپ انجام دهید.






بررسی،قیمت و خرید ریش تراش فیلیپس S9911/11 اصلی - ...





ریش تراش فیلیپس مدل S9911/11. به جرات می توان گفت که ماشین‌ های مخصوص اصلاح سری 9000 ساخت شرکت «فیلیپس» (Philips) در حال حاضر بهترین و البته ...






ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/12 | بانه کالا





ماشین‌های اصلاح سری 9000 شرکت «فیلیپس» (Philips) تا این لحظه کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین ریش‌تراش‌های این شرکت مشهور هستند که تمام امکاناتی که می‌توان از ...






ریش تراش فیلیپس PHILIPS مدل S9911 ساخت هلند - تهران کالا





ریش تراش فیلیپس PHILIPS مدل S9911 دارای شیور منعطف و سری خط زن و شانه قابل تنظیم و سری ... ماشین لباسشویی .... مدل : S9911/11 ... برس دار جهت پاکسازی پوست صورت پس از اصلاح وجود دارد که به راحتی قابل تعویض با سری شیور می باشند.






ماشين اصلاح صورت فيليپس مدل S9911/11 Philips S9911 ...





ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S۹۹۱۱/۱۱. ماشين اصلاح صورت فيليپس مدل S9911/11. ماشین‌های اصلاح سری ۹۰۰۰ شرکت «فیلیپس» (Philips) تا این لحظه کامل‌ترین ...






. ماشین-اصلاح-صورت-فیلیپس-مدل-PHILIPS-S9911-11 | ...





ماشین اصلاح فیلیپس مدل S9911/11 ریش تراش فیلیپس سری 9000، مدل S9911 یکی از کاملترین و بهترین ریش تراش‌های موجود در بازار می‌باشد. این ماشین ریش تراش ...






ماشین اصلاح صورت فیلیپس S9911/11 – فروشگاه ...





شناسه محصول: S9911/11 دسته: ریش تراش فیلیپس برچسب: 9000series, S9911, ... سیستم تطبیق با انحناهای صورت، به کمک چرخش ۸ جهته سری ماشین اصلاح ... اما در این مدل علاوه بر این هرکدام از تیغه‌های چرخشی روی بخشی سوار هستند که این بخش نیز ...






ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 - Philips S9911 ...





مشاهده، بررسی و خرید ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 از بازار بزرگ خرید و فروش اینترنتی ایران، ویگوبازار.






مشخصات و قیمت روز خرید و فروش Shaver Philips S9911/11 ...





مدل, Philips S9911/11. تکنولوژی اصلاح, برش چرخشی. جنس تیغه, استیل ضد زنگ. اندازه اصلاح, 0 میلی‌متر. مشخصات, استفاده به صورت خشک و مرطوب ...






ریش تراش فیلیپس مدل S9911 ،قیمت ریش تراش در بانه ...





خرید ماشین اصلاح فیلیپس در بانه،فروشگاه ماشین اصلاح در بانه،فروشگاه اینترنتی بانه،خرید ماشین اصلاح سری نه هزار،فروشگاه اینترنتی بانه تک.






ماشین اصلاح صورت PHILIPS S9911/11 - فروشگاه اینترنتی ...





ماشین اصلاح مدل Philips S9911/11، دستگاهی زیبا، کارآمد و کاملا ضدآب برای آقایان. جزئیات بیشتر را در اردمی بخوانید.






جعبه گشایی ریش تراش فیلیپس s9911 - آپارات







▶ 0:59

۲۹ دی ۱۳۹۵
ماشین ریش تراش فیلیپس · آنتیك كالا. 3.1 هزار بازدید ۱ سال پیش. مشترک فیلیمو باش و هزاران فیلم و سریال ببین. مشاهده فیلیمو · داستان ما ...






مشخصات ، قیمت و خرید ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل ...





جدیدترین مدل های اصلاح موی صورت با بهترین قیمت , خرید اینترنتی ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 ,






قیمت ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) فیلیپس مدل S9911 ...





برنده‌ جایزه‌ی ifdesign در سال‌ 2015,اصلاح آسان، سریع و بدون درد,امکان تنظیم سرعت اصلاح,امکان اصلاح در 5 طول متفاوت,حرکت 8 جهته‌ی سری تیغه‌ها ...






Philips S9911/11 Shaver | ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل ...





ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 | خرید اینترنتی ماشین اصلاح فیلیپس | قیمت ماشین اصلاح فیلیپس | فروشگاه اینترنتی لیانا | خرید محصولات ...






ماشین ریش تراش فیلیپس S9911 - نماشا







▶ 1:22

۲۴ آبان ۱۳۹۶
ماشین ریش تراش فیلیپس S99113 تا 20 درصد اصلاح موی بیشتر تنها در یک حرکت!!! ریش تراش های سری 9000 فیلیپس عالی ترین تجربه اصلاح ...






مشخصات، قیمت و خرید ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل ...





ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S5420. ماشین‌های اصلاح صورت ضد آب، انتخاب بسیار مناسبی جهت اصلاح صورت هستند؛ اما از آنجایی ‌که نمی‌توان از این ماشین‌ها در حالت ...






ریش تراش فیلیپس S9911 | ماشین اصلاح صورت فیلیپس ...





نام کامل محصول: Philips S9911/11 Shaver دسته: آواتصویر, آرایشی بهداشتی, اصلاح ... ریش تراش فیلیپس S9911 امکان قابلیت اصلاح با شماره صفر را دارا است.






ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11-Philips - ...





ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11-Philips - فروش آنلاین انواع لباس زنانه،مردانه،بچگانه،فروشگاه اینترنتی همه چی،کیف و کفش،ساعت و اکسسوری،محصولات ...






ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 Philips S9911 ...





تکنولوژی اصلاح: برش چرخشی جنس تیغه: استیل ضد زنگ قابلیت اصلاح با شماره صفر: دارد خط زن: دارد استفاده به صورت خشک و مرطوب: دارد قابلیت شستشو: دارد ...






قیمت ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل PHILIPS S9911 11 - ...





لیست قیمت و مشخصات کالا - قیمت ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل PHILIPS S9911 11 - مقایسه و خرید اینترنتی - گردا.






ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 - بازرگانی بیگی





ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11. ... Categories: بر اساس برند, ریش تراش, زیبایی وسلامت, فیلیپس, لوازم شخصی برقی Tags: Philips S9911/11 Shaver, ...






ریش تراش فیلیپس مدل S7710 - دیوار





ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11. شهرک غرب. دیروز. چت. ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11|آرایشی، بهداشتی و درمانی|تهران_شهرک.






ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 | فروشگاه ...





ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11. Philips S9911/11 Shaver ... تکنولوژی اصلاح: برش چرخشی; جنس: استیل ضد زنگ; اقلام همراه: کیف نگهداری, برس تمیز ...






ماشين اصلاح صورت فيليپس مدل S9911/11 نظرات





ماشین‌های اصلاح سری 9000 شرکت «فیلیپس» (Philips) تا این لحظه کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین ریش‌تراش‌های این شرکت مشهور هستند که تمام امکاناتی که می‌توان از ...






ماشين اصلاح صورت فيليپس مدل S9911/11 Philips S9911 ...







رتبه: ۴٫۸ - ‏۱۵۸ نقدماشين اصلاح صورت فيليپس مدل S9911/11از سری 9000، بعنوان پیشرفته ترین ریش تراش های شرکت فیلیپس شناخته شده اند. این مدل دارای تیغه های خاص می باشد ...





ماشین اصلاح صورت S9911 فیلیپس - تهران فرم





ماشین اصلاح صورت S9911 یک ریش تراش قدرتمند و زیبا از سری 9000 فیلیپس است. ... اما این موارد تنها ویژگی‌های این مدل از تولیدات ماشین اصلاح فیلیپس نیست.






ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 - کاوینو | ...





ماشین های اصلاح سری 9000 شرکت فیلیپس (Philips) تا این لحظه کامل ترین و پیشرفته ترین ریش تراش های این شرکت مشهور هستند که تمام امکاناتی که می توان از ...






ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 - گالری لوازم ...





مهم‌ترین ویژگی‌های ماشین اصلاح صورت فیلیپس تیغه‌های V شکل آن است که موها را از اطراف به دام انداخته و به سمت لبه‌ی بسیار تیز خود هدایت می‌کند.






ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11





خرید-فروش-ماشین اصلاح-فیلیپس- S9911/11 برای اطلاعات بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی بیزآنلاین مراجعه نمایید.






ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 - فروشگاه ...





ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11. قیمت : 5,540,000 تومان. check_roundموجود در انبار. افزودن به سبد خرید. دسته: لوازم شخصی برقی. مشاوره تلفنی رایگان.






آگهی های اصلاح صورت در شیپور





فیلیپس S9911/11 آکبند ساخت هلند باضمانتنامه در شیپور-عکس کوچک ۲ ... تماس. ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 در شیپور-عکس کوچک ۴ ...






ریش تراش - شکوفا الکتریک





عکس کالا, نام کالا, گروه کالا, مشاهده جزئیات. S9091, S9000, [ اطلاعات بیشتر ] ... تیغهRQ11, لوازم جانبی ریش تراش, [ اطلاعات بیشتر ]. RQ1285, SensoTouch ...






مدل ریش تراش طلا





ریش تراش فیلیپس مدل S9911 ارائه دهنده : فروشگاه بانه خرید مدل S9911 برند فیلیپس مشخصات فنی ... لیست قیمت ماشین اصلاح صورت فیلیپس S9911/11 | ترب.






ریش تراش فیلیپس مدل Philips Shaver S9911 - فروشگاه ...





ریش تراش فیلیپس به صورت بدون سیم طراحی شده است که می توان با یک ساعت شارژ به مدت 60دقیقه از آن استفاده مداوم کرد ماشین اصلاح صورت فیلیپس قابلیت ...






ریش تراش فیلیپس ضد آب S9911 Philips Shaver







رتبه: ۱۰۰% - ‏۱ رأی۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - فیلیپس این ریش تراش را طوری ساخته که حداکثر انعطاف را در مواجه با شرایط مختلف داشته باشد. در واقع ماشین اصلاح صورت S9911 طوری ساخته شده ...





ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 – فروشگاه کالا ری





ماشین‌های اصلاح سری «AquaTouch» شرکت «فیلیپس» (Philips) از محبوب‌ترین ریش‌تراش‌های این برند معروف هستند که ... ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11.






قیمت ریش تراش فیلیپس مدل Philips Shaver 9911 - عمو یادگار





خرید ریش تراش فیلیپس مدل Philips 9911 جنس تیغه های آن استیل ضد زنگ می باشد و ... ماشین اصلاح مدل 9911 موهای خوابیده را هم اصلاح می کند با استفاده از این ماشین ...






ماشین اصلاح صورت فیلیپس بی سیم مدل S9911/11 - بازار ...





ماشین اصلاح صورت فیلیپس بی سیم مدل S9911/11. 0 نظر / نظر بدهید. 13,500,000R. قیمت بدون مالیات: 13,500,000R. موجودی:در انبار; کد محصول: philips S9911/11.






خرید ماشین اصلاح سر و صورت قسطی | ایران رنتر ، فروش ...





ماشین اصلاح سر و صورت فیلیپس مدل HC5450/83. 12 ماهه. ۶۷,۰۰۰ تومان. بدون پیش ... ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11. 12 ماهه. ۳۵۰,۵۰۰ تومان. بدون پیش ...






ریش تراش فیلیپس Philips S9911 | فروشگاه اینترنتی ...





کد کالا : 9170 مدل کالا : Philips S9911 Shaver تولید کننده : فیلیپس ... ماشین اصلاح فلیپس S9911 پیشرفته ترین و کامل ترین ریش تراش شرکت معتبر و معروف ...






خرید اینترنتی ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 ...







رتبه: ۳٫۵ - ‏۴۵ نقدخرید اینترنتی ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 kala.irمرجع عظیمی از معتبرترین برندها ضمانت کالا - بهترین قیمت را با ما تجربه کنید.





آخرین مدل ماشین سنگ تراشی مدل - Hip in Beeld





انواع مدل بهترین ماشین ریش تراشی و قیمت انواع ماشین ریش تراش براون و قیمت ماشین ریش .... مشخصات، قیمت و خرید ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 .






محصولات - فروشگاه لوزام آرایشی آتین





ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-GA20 Panasonic Lamdash ES-GA20 ... ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 Philips S9911/11 Shaver.






ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 | فروشگاه آنلاین ...





ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11. ... Philips S9911/11 Shaver ... شستشوی خودکار در برخی مدل ها سایر ویژگی های سری ۹۰۰۰ ریش تراش های فیلیپس هستند.






خرید 43 مدل ماشین اصلاح صورت [ ریش تراش برقی ] + ارسال ...





۳۰ دی ۱۳۹۷ - خرید ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11. ماشین‌های اصلاح سری 9000 شرکت «فیلیپس» (Philips) تا این لحظه کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین ...






خرید ماشین ریش تراش اصل و اورجینال با قیمت مناسب در ...





فروشگاه اینترنتی ارشاکو صدها مدل مختلف ماشین ریش تراش در انواع مختلفی چون ماشین ریش تراش ..... ماشین ریش تراش S9911 فیلیپس Philips S9911 Shaver.






ماشین اصلاح فیلیپس مدل Philips S5370/26 Hair Trimmer - ...





ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل Philips S9911/11 Shaver - S9911/11 ویژه. افزودن به لیست دلخواه. افزودن برای مقایسه. ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل Philips ...






تبلتب سرگرمی مقایسه ماشین آلات تراش - Mechanical





۱۸ تیر ۱۳۹۸ - مقایسهقیمت خرید و فروش ماشین ریش تراش /اصلاح مردانه براون-Braun 9260s . ... خرید اینترنتی ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 و قیمت ...






صورت - فروشگاه لوزام آرایشی آتین





ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری Lamdash مدل ES-GA20 Panasonic Lamdash ES-GA20 ... ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 Philips S9911/11 Shaver.






Images tagged with #ریش_تراش_فیلیپس on instagram - ...





ریش تراش دوار فیلیپس مدل S7370 . .... گرم - تنظیم دقیق اندازه طول موها با فواصل 2 میلی متری - تنظیمات طول بسیار دقیق (11 اندازه‌ی اصلاح تا 21 میلی متر) - شانه ها ...






ریش تراش فیلیپس Philips S-9911 | شماره کالا : 3030478 - ...





جزئیات ریش تراش فیلیپس Philips S-9911 تیغه ضد زنگ، اصلاح بصورت خشک و تر، ... ماشین اصلاح صورت فیلیپس ... ۲۸۵,۰۰۰ تومان. ماشین اصلاح موزر مشکی مدل. ... آخرین فروش این کالا به قیمت ۱۳۰,۰۰۰ تومان در تاریخ 1395/11/26 انجام شده است.






نقد و بررسی اجمالی ماشین اصلاح کیمی مدل KM-5017 - طلا





ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11. ۰ تومان. ماشین اصلاح صورت جیمی مدل GM-6025. ۹۵,۰۰۰ تومان. ماشین اصلاح سر و صورت موزر مدل Primat. ۰ تومان. ماشین ...






لیست قیمت انواع ریش تراش در بازار - دلگرم







رتبه: ۵ - ‏۱ رأی۲ روز پیش - قیمت روز انواع ریش تراش در بازار شامل 200 مدل ریش تراش همچون: ریش تراش حرفه ای با سری متحرک پرومارون مدل PROMARON ... Philips S1520 Shaver ماشین اصلاح فیلیپس مدل S1520/04, 593,000 ... ست ماشین اصلاح 11 کاره ProMozer MZ-2018, 260,000 ..... ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911, 3,147,800





ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S5370/26 - Kiernan Shipka ...





ماشین اصلاح فیلیپس مدل S5370/26 از سری 5000 فیلیپس است. اصلاح به .... ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل Philips S9911/11 Shaver - S9911/11 ویژه. افزودن به ...






philips ماشین اصلاح قیمت





فروش اینترنتی ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) فیلیپس مدل S9911/11, لیست قیمت و قیمت ماشین اصلاح صورت , لیست قیمت Philips Shaver - S9911/11, قیمت ...






ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11 | خریدی مطمئن، ...





اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11” لغو پاسخ. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند ...






ریش تراش فیلیپس مدل s9911 سری 9000 با بهترین قیمت و ...





ریش تراش فیلیپس S9911 سری 9000 دارای موتور 9 واتی، سبک و قوی، سازگاری ... تماس بیشتر تیغ یا ماشین اصلاح با پوست ممکن است به عوارضی مانند خونریزی ...













تصاویر بیشتر برای ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل S9911/11گزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام(function(){var a=document.querySelector("#taw"),b=document.querySelector("#topstuff");if(a&&!a.clientHeight&&b&&!b.clientHeight)for(var c=document.querySelector("#rso").children,d=0;d







مشخصات، قیمت و خرید ریش تراش فیلیپس مدل S9911





ماشین اصلاح S9911 یا به قول خودمان ریش تراش S9911 فیلیپس از خاص ترین و پر ... ماشین اصلاح زیر شیر امکانی ویژه برای این سری مدل های فیلیپس محسوب میشود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آرشیو
  • سه شنبه 26 آذر 1398
  • دوشنبه 25 آذر 1398
  • يکشنبه 24 آذر 1398
  • شنبه 23 آذر 1398
  • جمعه 22 آذر 1398
  • پنجشنبه 21 آذر 1398
  • چهارشنبه 20 آذر 1398
  • سه شنبه 19 آذر 1398
  • دوشنبه 18 آذر 1398
  • يکشنبه 17 آذر 1398
  • شنبه 16 آذر 1398
  • جمعه 15 آذر 1398
  • پنجشنبه 14 آذر 1398
  • چهارشنبه 13 آذر 1398
  • سه شنبه 12 آذر 1398
  • دوشنبه 11 آذر 1398
  • يکشنبه 10 آذر 1398
  • شنبه 09 آذر 1398
  • جمعه 08 آذر 1398
  • پنجشنبه 07 آذر 1398
  • چهارشنبه 06 آذر 1398
  • سه شنبه 05 آذر 1398
  • دوشنبه 04 آذر 1398
  • يکشنبه 03 آذر 1398
  • جمعه 01 آذر 1398
  • شنبه 25 آبان 1398
  • جمعه 24 آبان 1398
  • پنجشنبه 23 آبان 1398
  • چهارشنبه 22 آبان 1398
  • سه شنبه 21 آبان 1398
  • دوشنبه 20 آبان 1398
  • يکشنبه 19 آبان 1398
  • شنبه 18 آبان 1398
  • جمعه 17 آبان 1398
  • پنجشنبه 16 آبان 1398
  • چهارشنبه 15 آبان 1398
  • سه شنبه 14 آبان 1398
  • دوشنبه 13 آبان 1398
  • يکشنبه 12 آبان 1398
  • شنبه 11 آبان 1398
  • جمعه 10 آبان 1398
  • پنجشنبه 09 آبان 1398
  • چهارشنبه 08 آبان 1398
  • سه شنبه 07 آبان 1398
  • دوشنبه 06 آبان 1398
  • يکشنبه 05 آبان 1398
  • شنبه 04 آبان 1398
  • جمعه 03 آبان 1398
  • پنجشنبه 02 آبان 1398
  • چهارشنبه 01 آبان 1398
  • سه شنبه 30 مهر 1398
  • دوشنبه 29 مهر 1398
  • يکشنبه 28 مهر 1398
  • شنبه 27 مهر 1398
  • جمعه 26 مهر 1398
  • پنجشنبه 25 مهر 1398
  • چهارشنبه 24 مهر 1398
  • سه شنبه 23 مهر 1398
  • دوشنبه 22 مهر 1398
  • يکشنبه 21 مهر 1398
  • شنبه 20 مهر 1398
  • جمعه 19 مهر 1398
  • پنجشنبه 18 مهر 1398
  • چهارشنبه 17 مهر 1398
  • سه شنبه 16 مهر 1398
  • دوشنبه 15 مهر 1398
  • يکشنبه 14 مهر 1398
  • شنبه 13 مهر 1398
  • جمعه 12 مهر 1398
  • پنجشنبه 11 مهر 1398
  • چهارشنبه 10 مهر 1398
  • سه شنبه 09 مهر 1398
  • دوشنبه 08 مهر 1398
  • يکشنبه 07 مهر 1398
  • شنبه 06 مهر 1398
  • جمعه 05 مهر 1398
  • پنجشنبه 04 مهر 1398
  • چهارشنبه 03 مهر 1398
  • سه شنبه 02 مهر 1398
  • دوشنبه 01 مهر 1398
  • يکشنبه 31 شهريور 1398
  • شنبه 30 شهريور 1398
  • جمعه 29 شهريور 1398
  • پنجشنبه 28 شهريور 1398
  • چهارشنبه 27 شهريور 1398
  • سه شنبه 26 شهريور 1398
  • دوشنبه 25 شهريور 1398
  • يکشنبه 24 شهريور 1398
  • شنبه 23 شهريور 1398
  • جمعه 22 شهريور 1398
  • پنجشنبه 21 شهريور 1398
  • چهارشنبه 20 شهريور 1398
  • سه شنبه 19 شهريور 1398
  • دوشنبه 18 شهريور 1398
  • يکشنبه 17 شهريور 1398
  • شنبه 16 شهريور 1398
  • جمعه 15 شهريور 1398
  • پنجشنبه 14 شهريور 1398
  • چهارشنبه 13 شهريور 1398
  • سه شنبه 12 شهريور 1398
  • دوشنبه 11 شهريور 1398
  • يکشنبه 10 شهريور 1398
  • شنبه 09 شهريور 1398
  • جمعه 08 شهريور 1398
  • پنجشنبه 07 شهريور 1398
  • چهارشنبه 06 شهريور 1398
  • سه شنبه 05 شهريور 1398
  • دوشنبه 04 شهريور 1398
  • يکشنبه 03 شهريور 1398
  • شنبه 02 شهريور 1398
  • جمعه 01 شهريور 1398
  • پنجشنبه 31 مرداد 1398
  • چهارشنبه 30 مرداد 1398
  • سه شنبه 29 مرداد 1398
  • دوشنبه 28 مرداد 1398
  • يکشنبه 27 مرداد 1398
  • شنبه 26 مرداد 1398
  • جمعه 25 مرداد 1398
  • پنجشنبه 24 مرداد 1398
  • چهارشنبه 23 مرداد 1398
  • سه شنبه 22 مرداد 1398
  • دوشنبه 21 مرداد 1398
  • يکشنبه 20 مرداد 1398
  • شنبه 19 مرداد 1398
  • جمعه 18 مرداد 1398
  • پنجشنبه 17 مرداد 1398
  • چهارشنبه 16 مرداد 1398
  • سه شنبه 15 مرداد 1398
  • دوشنبه 14 مرداد 1398
  • يکشنبه 13 مرداد 1398
  • شنبه 12 مرداد 1398
  • جمعه 11 مرداد 1398
  • چهارشنبه 19 تير 1398
  • چهارشنبه 22 خرداد 1398
  • سه شنبه 21 خرداد 1398
  • شنبه 18 خرداد 1398
  • جمعه 17 خرداد 1398
  • پنجشنبه 16 خرداد 1398
  • چهارشنبه 15 خرداد 1398
  • سه شنبه 14 خرداد 1398
  • جمعه 10 خرداد 1398
  • پنجشنبه 09 خرداد 1398
  • شنبه 04 خرداد 1398
  • جمعه 03 خرداد 1398
  • پنجشنبه 02 خرداد 1398
  • سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
  • دوشنبه 30 ارديبهشت 1398
  • يکشنبه 29 ارديبهشت 1398
  • شنبه 28 ارديبهشت 1398
  • شنبه 21 ارديبهشت 1398